zaterdag 19 november 2011

Thema: Pret in bad (deel 2)

Deze week gingen we verder met ons thema: Pret in bad!



Tanden poetsen, heen en weer.
Weg met de appel en de peer. 
Van voor, naar achter en opzij. 
Dat maakt de tandarts heel erg blij!








En op de klanken van: ....

Ik was, ik was mijn handjes, overal. 
Aan alle kantjes, overal. 
Mijn vingertjes erbij, dan zijn mijn handjes blij!

.... maakten we zelf zeep!  Wat een ontdekking!  Kijk maar naar onze gezichtjes...









Onze zeepjes in een zakje steken...


Op vrijdag mochten we onze zeepjes mee naar huis nemen!




Tot maandag lieve schatten!

Dikke zoen

Juf Melissa

P.S: Maandag komt juf Aude naar ons klasje, zij zal een weekje bij ons blijven en werken rond het thema:
Mijn lichaam












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten